Neem contact op met
Veelgestelde vragen:
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De link om uw bestelling te volgen vindt u in uw inbox in de e-mail die we u hebben gestuurd ter bevestiging van de ontvangst van uw bestelling
Bestelling wijzigen
Een reeds betaalde bestelling kan niet worden gewijzigd, omdat er een belastingdocument voor wordt afgegeven. Bestellingen onder rembours kunnen worden gewijzigd. Stuur ons een e-mail met uw bestelnummer en welke goederen u wilt toevoegen.
Ik heb geen e-mail ontvangen ter bevestiging van mijn bestelling
Als u geen bevestigingsmail voor uw bestelling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw "Spam" of "Ongewenste e-mail" map, waar de e-mail per ongeluk terechtgekomen kan zijn. Als u deze vindt, markeer deze dan als "Geen spam". Controleer ook de map "Promoties" of "Bulk", vooral als u Gmail of vergelijkbare diensten gebruikt. Controleer ook of het e-mailadres dat u bij de bestelling heeft opgegeven correct is – een fout in het adres kan de reden zijn voor het niet ontvangen. Als u de e-mail na deze controles nog steeds niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice, die u graag helpt.
Adres voor ruilen/retouren:
zie sectie Ruilen en retourneren
Klantenondersteuning:
info@ferwer.nl
Factuurinformatie:
Topshelf s.r.o.
Bartoškova 1368/4
14000 Praag 4
Czechia
BTW-nummer: CZ03476812
Bankkoppeling:
IBAN: CZ3420100000002100678619
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De link om uw bestelling te volgen vindt u in uw inbox in de e-mail die we u hebben gestuurd ter bevestiging van de ontvangst van uw bestelling
Bestelling wijzigen
Een reeds betaalde bestelling kan niet worden gewijzigd, omdat er een belastingdocument voor wordt afgegeven. Bestellingen onder rembours kunnen worden gewijzigd. Stuur ons een e-mail met uw bestelnummer en welke goederen u wilt toevoegen.
Ik heb geen e-mail ontvangen ter bevestiging van mijn bestelling
Als u geen bevestigingsmail voor uw bestelling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw "Spam" of "Ongewenste e-mail" map, waar de e-mail per ongeluk terechtgekomen kan zijn. Als u deze vindt, markeer deze dan als "Geen spam". Controleer ook de map "Promoties" of "Bulk", vooral als u Gmail of vergelijkbare diensten gebruikt. Controleer ook of het e-mailadres dat u bij de bestelling heeft opgegeven correct is – een fout in het adres kan de reden zijn voor het niet ontvangen. Als u de e-mail na deze controles nog steeds niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice, die u graag helpt.
Adres voor ruilen/retouren:
zie sectie Ruilen en retourneren
Klantenondersteuning:
info@ferwer.nl
Factuurinformatie:
Topshelf s.r.o.
Bartoškova 1368/4
14000 Praag 4
Czechia
BTW-nummer: CZ03476812
Bankkoppeling:
IBAN: CZ3420100000002100678619
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX